Pazar, Mayıs 6

dikkat dikkat

bir süredir - kendi derdime düştüğümden beri - burayı ihmal ettim.. sanmayın ki bu çatlak rezilliklerine ara verdi.. ha şu yazmadığım arada ne oldu derseniz:
delirdi...

ciddi anlamda hem de...
bakın hiçbirşekilde müdahele etmeden migros'ta yaşadığımız olayı aynen yazıyorum..

kasada..
ben aldıklarımı torbalamaktayım.. bu çatlak da hemen kasanın başında... arkasında ve de yanında bir grup insan..

- anne..
( bakın bana diyor kendisi )
.....................
yanda duran kadın gözleri pörtletmiş bize bakıyor durumu anlamaya çalışıyor..
ama çatlak rezilliğe doymuyor..
- şu son yaptırdığın botoks bayağı işe yaradı anne..
çüş..
gülmeye başlıyor bi süre sonra.. migros'u terkederken.. arkamızdan ne konuştular diye düşünmeden edemiyoruz tabii.. ama kendisi durumdan memnun..
- kızım çok sevdim ben bu muhabbeti.. hep yapcam ben bunu.. hahahaha
bi hunisi eksik valla kafasında...

Etiketler:

 
posted by patlak at 13:41, |

2 Comments:

Valla insanlar başta şaştı ama sonra benimsedi. Esas o bana "ANNE" deseydi işte o zaman yarardık ortalığı:))))))))))))
:PPPPPPPPPPP
Annem ben ve diğer iki oğluyla eğlenceli bir gün geçirdik.
Az sonra evden yazacağı balık temalı yazının fikri bana aittir. Bomba gibi akvaryum temizleme metodlarını yarın buradan bu sayfadan okuyacaksınız.